BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 16, 2010

Pening

Ada satu cerita..nk tau tak?
hmm..ada seorang budak ni..touching dgn aku.
pasal blog..padahal aku wat benda uh ada niat lain.
tp dia dah pk lain.hm.


Aku igtkan bila dh habis exam semua dah ok..tak de masalah lg kat kepala otak ni tapi
sebalik nya yang belaku..
ada sumting yg buat aku pening pala.
aku tak nk buat apa.
aku tak besedia lg untuk menjalinkan hubungan yang serius..hati dan perasaan tak boleh dipaksa.
sekarang aku bukan nk cari makwe,pacar,awex..tp aku nk cr calon untuk bakal bini aku nanti.
memandangkan aku ni dah masuk 20 tahun jd aku perlu ambil keputusan cam tu.
nk cari calon ni tak cukup sekadar berkomunikasi didalam Hp.tak cukup!
jumpa bersua muka berkenal kenalan dulu dan saling kenal mengenali antara satu sama lain.
lagipun aku takut di kecewakan buat kali yg ke dua..takut!!!
biarlah Tuhan yg tentukan..aku setakat berusaha boleh la.
kepada si Die>>sy hormat awk sebagai peremuan..igt tu...!!

0 comments: