BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 13, 2010

Semakin hari aku rasa bebas..sebab eaxam dah dekat nk habis.
jadi aku pn nk buat benda lain plak.
Bila di tanya soal cinta?
aku rasa kecewa sgt sbb aku tak pernah dihargai langsung kehadiran ku dalam hidup dia.
aku cam org bodoh..sedangkan dia tu tak habis2 cerita kt blog dia pasal someone lain yg btl2 but aku skit aty bile membaca nyer,,kdg2 buat aku tak der mOOd nk wt paper disebbkn aku bacer blog die.
asal bleh setiap post dia nk cter pasl owg ni..mang aku hot btl r.tp tak per r.aku tau aku cume dijadikan teman untuk menghilangkan dan mengisi kebosanan dia.
aku baca td dah cm nk kawen cr jodoh kt blog dia.tak pe la..aku sekrang nk cari yg baru,,tak nk pk pasl dia lg.
aku btl2 nk cr pasangan hidup yg btl2 syang kat aku caring kat aku. aku dah give up dgn penantian ini..
sampai bila aku aku  nk Single?
abis jer Exam aku akan cari ..cuba sedaya upaya cr kekasih baru..
aku penat menungu dan menunggu...
Berharap datang yang baru yang akan memberi sejuta makna dalam hidup ku...

0 comments: