BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 17, 2010

story aku..

Malam ni malam yang paling btl2 aku terasa.hampir2 aku menitiskan air mata
tak perlu lah ku kupas di blog..
hal ni sgt2 peribadi.aku dh malas nk pk2 lg.
aku pening.semua cm keling.
kejap ckp len..kejap haty ckp len.
tak da pendirian langsung.
tak kesah!!!!!

NOw..aku tak nk pk dh.

Oyer..td kn mak aku ada ckp pasl sambung belajar..
 tp aku ckpla..tkpela mak abg tak ksah nk smbung blaja kt mner.
tp mak cm ner nanty..mak pg keje cm ner..dia ckp adek abg ader kn so die boleh uruskn mak.
alaa mak tak ksah janji smbung belajar.jgn jd cam mak ni tak habis sekolah dh keje.dulu mak susah masa
kcik2.nk blaja atuk dgn nenek abg tu tak der cukup biaya.
owh..cm tu ker mak..btl la..owg dulu2 mang susah kn.
nasib bek mak kawen dgn ayah..tp akhirnya ....cian mak..mak ni mang tabah la..respek gle kt mak.
yer la mak abg janji abg akan smbung belajar nanty.yer mak..mak nk tgk anak mak ni graduate kn.abg tunaikan yer.

Kemudian..selepas itu ayah aku dari Damansara  tepon aku..
dia Ckp "abg...jom ikut ayah..t ayah nk masukkan abg ke UUM.."
everything dia nk Support
mang gle per..itu u yg aku suka!!
sbb dia pasal multimedia..
lg2 bab2 musik,komputer n others r
yela aku pn pernah berjaya buat majalah sekolah hasil 
design aku sendiri tanpa diubahsuai oleh penerbit buku uh.
pencetak jus terbit je cetak.
aku per lg..aku ckpla nk2....
pastu....pk2 blek aku tetibe berubah pikiran..
terus aku suruh ayah aku tepon aku blek
"yah!abg tak comferm g au..sbb abg tkut tak de sper nk jger mak"
terus dia diam..tau plak diam.tak ksah r kn.
senanya dia syg aku tp aku benci dia sbb dia musnahkan hidup owg yg aku syg gle2 nk mampus dulu.
aku syg mak aku gle2!!
mak,,,abg akan dengar ckp mak..abg tak kn dustai..cukup sekali abg tipu mak dulu pasl ayah.
now tak kn mungkin tejdi lg..Dia igt banyak duit dia boleh beli hati kite kot mak.
tak kn mungkin la..!!




0 comments: